KITAduduk


Wednesday, December 22

unsangkarable

huaahhh...

Penat.Tak ada nafsu nak makan tengahari .
Tapi nafsu menaip suam2 suku. Siapa sangka bila bangun pagi  kena ikat leher. ah, dah berapa tahun aku tak pakai tali yang tergantung2 ni. Siapa sangka pagi2 dah ada dekat tempat yang tak pernah disangka2 dan hadap orang yang paling.. hey.. tak tau lah nak kata apa. serabut2.Tapi aku penyabar kot.

unsangkarable.

*senyum senget 

Dan tapi  siapa sangka juga boleh berbaik dengan seseorang yang  sangat disampah dan paling  dibenci yang dulu sampai nak maki2, tak cukup gaduh mulut sampai berjela2 kutuk dalam blog atau fb. siapa sangkakan?

kadang2  orang yang kita tak sangka2 tu yang datang wujud. yang ada bila tak ada siapa nak duduk dan tanya:

hey, kau mcam mana hari ni?chill la beb

Serius doh aku terharu. 

dan aku pun bersangka2, semua  ni Tuhan punya kerja. 

unsangkarable day.

P/s: Tak sangka malam ni kena pilih antara family dan kawan. arghh.


 via mobile















3 comments:

  1. banyak betul ketidaksangkaan.

    ReplyDelete
  2. aku: itu baru skit, tak masok dgr org cover lagu muse td.. tak sangka btl.

    ReplyDelete
  3. nasib baik dah tak keling..

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah