KITAduduk


Friday, December 17

kerana ketidakwarasan

memandangkan hp aku dah jahanam. jadi aku terima satu pesanan ringkas di inbox fb.

"kau akan mati sebentar lagi. tak lama. sekejab lagi. baik kau on hp sebelum kau tak sempat ucap apa2 dekat sapa2. "

babun lah minah ni.

gopoh gak aku cari balik serpihan yang tinggal. sempat jugak aku reply.

"kau babi!"

selang 1 minit.

maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu, fahamilah ku tak.. (msg ringtone )


plup!!.mati



P/s : tak ada satu msg pun yang aku dapat baca dalam minggu ni. apa khabar kamu semua? moga sihat selalu.

4 comments:

  1. dah jd puzzle ke ape.. haha. beli baru lah.

    ReplyDelete
  2. eh.. tak faham sapa yang antar..haha

    ReplyDelete
  3. ohhhh kesian...sadis yee pakcik..

    ReplyDelete
  4. chah: malas nak berhandfphone lg buat masa skng.

    izzat aziz: dia mak aku, tapi bukan yg tgh bersemadi tu.

    miss fireflies: bangek!

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah