KITAduduk


Friday, December 10

Cinta Dongeng Sang Putera Perasan

macam ni lah kan, kadang2 kita kena sedar siapa kita. siapa kita dalam kelompok orang lain, dalam kau, dalam dia, dalam semua.sebab kadang2 kita selalu lupa siapa kita. 

Kadang2 kita perasan kitalah pewira. kitalah sang Arjuna yang kononnya pembawa cinta  Si Puteri kayangan yang bahagia dengan cinta yang kita letakkan dihatinya.

tapi kita saja yang tak perasan yang mana  hakikatnya dia masih lagi mencari dan mengharap cintanya datang. 

itu yang baru aku perasan. 


P/s: semoga ada yang datang dan beri cinta dihari istimewa kamu yang aku tak pernah lupa. 





5 comments:

  1. tak apalah kalau kamu faham yang sedemikian rupa.

    ReplyDelete
  2. sudah aku bilang, tapi tak juga dipandang. tak apa. salahnya cuma aku saja. aku saja.

    maaf menyakiti. jauhi aku. itu saja yang buat kau tak menangis mungkin.

    ReplyDelete
  3. setuju. acapkali kita leka untuk lebih kenal siapa kita, hinggakan kita lupa akan kepentingan sendiri. akibat terlalu mahu menjaga hati manusia lain. moga ada cinta sejati buat kau, aku doakan. :)

    ReplyDelete
  4. kamu belum jumpa.bukan perasan.


    btw,nice blog yee..betul2 dah tukar nih.gimme 5 pakcik! :p

    ReplyDelete
  5. oH chenta.itu satu penggoda~
    petikan lagu asmara :)

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah