KITAduduk


Sunday, December 5

MELIHAT | Kehidupan

Tak semua dari kita sempurna. tapi Tuhan dah cipta kita cukup sempurna sebagai hambaNya. mana yang lopong Dia kait  jadikan kau sempurna dari sudut lain.

dua hari bersama yang kurang upaya buat aku duduk berfikir, kalau dia yang macam tu boleh gembira dalam dunianya, inikan kita yang cukup segala sifat.

perlu ke kita meratap sedih dengan  nasib sampai satu waktu terhenti?

mungkin selangkah kedepan kita akan menentukan langkah-langkah seterusnya.

mahu cuba?


P/s: tulisan aku mungkin buruk, patah ayat aku memang tak cantik, tapi aku dah susun ikut acuan jiwa. duduklah sekejap. fikir apa yang kau nak, apa yang kau nak dari kehidupan.

11 comments:

  1. kau buat aku terdiam,bait kata yang berbisa tapi halus.

    ReplyDelete
  2. pagi minggu ni, kau buat aku berfikir perihal ini. benar, kadang-kadang aku juga ralat mahu ucap syukur. terlalu mengidam untuk jadi sempurna. terima kasih kawan, buat aku sedikit muhasabah,.

    ReplyDelete
  3. at times, i do need this side from you when you are with me.

    imy btw. i just hope that everything will be fine. i hope everything will be just fine.

    ReplyDelete
  4. nur|zul|miss anon|chah : sebab kita manusia biasa yang ada hati dan akal lebih sikit pada yg berkaki empat.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. ayam kaki dua? ok, tak lawak

    ReplyDelete
  7. para jamaludin : jgn segan2 nak komen. kita semua sama je.

    miss anon: =)) o.k?

    ReplyDelete
  8. para jamaludin : komen je, kat sini tak ada sapa nak marah2, nak ambik tau pasal org. blog ni pun x ramai yang tgk, jadi awak selamat.

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah