KITAduduk


Tuesday, November 9

indah

moment paling indah bila saya call awak, dan kita dengar lagu kegemaran awak sama-sama tadi..



Terbuai

Membelai indah lembut menusuk
Nyaman terasa saat kau kucup
Jalan berduri kini mewangi
Harum semerbak harum kasturi

Sedang lena diriba mimpi jangan terjaga kau sakit kembali
Biar segala cerita menyepi asalkan kau tetap disisi

Jangan kau hentikan rasa ini
Sakit tak pernah mengerti
Lena biar terus terlena 
Andai terjaga buai sekali lagi

Kau bunuh ku dalam rela
Kau hunus senjata berbisa

Lagu : Arrif Fardillah
Lirik : Aloy Paradoks


Sisa

Seakan Telah aku sentuh
Seakan hampir aku digapai
Setiap itu aku merapuh
Setiap kali Aku dibuai

c/o
Berikan saja racun padaku
Buang saja penawarnya
Pukul segera rasa hati ini
Biar mati tak bererti

Getar kaki kususun langkah
Getar hati terus berdetak
Kupaksa diri cuba berlari
Namun langkah bagai terkunci

Yang kau tinggalkan masih bersisa
Yang kau rosakkan punah binasa
Tinggal aku menanggung derita
Pedih siksa meratap hiba

Lagu : Roy
Lirik : Aloy Paradoks


P/s: Tapi saya tunggu juga ayat terakhir awak td..tapi takpe, saya happy.thanks..

2 comments:

jiwa kamu nak tambah apa? silalah