KITAduduk


Sunday, November 28

Bertemu jodoh

pertemuan petang semalam sungguh tragik.rindu rasanya bila diingatkan balik. cara sentuhan awak, dan ciuman awak.. sungguh sayang.. rasa nak lagi.

awak ingat tak tempat dating kita ni...? 


takkanlah dah lupa, baru semalam.. romentik betulkan kita dating tepi jalan...



selalu pasangan lain bercumbu, bersentuh dalam One Utama tu, tapi cool juga kan buat depan2 orang di tepi jalan raya, ambik feel video kekasih dan klcc lah...*dia pilih klcc doh.. aku x penting..



awak ingat tak kereta kuning ni datang meriahkan keadaan?sukanya saya...



tak ingat lagi??huh nyampah la... 



sampai nak magrib kita bercumbuan.. ingat tak awak??



yang ni kalau kau buat2 lupa gak... mmg kau nak kena lah. ingat tak??!!! ciuman sayang kau pun masih terlekat lagi.! INGAT TAK???


Dengan keadaan marah, wnr 46** menampar wtx 2232 sekuat hati sampai mati.



P/s: Terima kasih ikwan yeba2 untuk  hot fm jem. kau mmg terbaik wok.
P/s/s: SIALAN day!
P/s/s/s: Takziah untuk puteh.. mungkin salah saya suruh awak bawa dia  balik kg..








8 comments:

  1. ikhwan ke langgar awak?
    haha. sekali sekala bontot kena cium.
    bukan awak pernah langgar kereta jiran awak ke?
    :p

    ReplyDelete
  2. kata storm hitam. aih.

    ReplyDelete
  3. haha. aku gelak je part * dia pilih klcc doh

    kau patut cakap kereta ni pilih one utama dohhh.

    ReplyDelete
  4. miss anon: ha'a! ikwan!!!! siap ckp kat radio lg dengan bangga nya dah cium saya!!! X(
    kereta jiran pon kena jugak.. haihh.. semua org suka cium saya... :((


    nur: haha.. one utama tak best doh..tak tinggi

    ReplyDelete
  5. semua orang suka cium awak?
    perasan awak tak pernah habislah sayang.

    ReplyDelete
  6. errkkkkkk.. cium pun kesian kan.. lagi kesian kalau dia pilih klcc dowh.. hehe.. :p

    P/S: Lama aku tak jenguk ko wahai blogger puitis.. Heee.. ;)

    ReplyDelete
  7. miss anon: sbb saya manusia.. sbb tu berperasaan.

    farhanaDR: haha.. thanks..

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah