KITAduduk


Thursday, November 11

Alhamdulillah...

awak yang menyahut dan saya yang disahut.





Let's be strong like it's the only choice we have.



Kadang aku lupa bila  dalam gundah ada Dia untuk di ingat, untuk di damping, untuk di dekat.semalam malam paling teruk bila orang yang aku pecaya buat kimak. orang selalu cakap, antara kawan dan yang ada pertalian darah.. baik di hati2 kan kawan. 

Tapi apa  jadi kalau yang sedarah pun angkat pisau cucuk belakang? atau mungkin kita berlain jenis darah.  ah.. peduli apa aku. aku hormat orang yang hormat aku. walau kau tua mana pun. 

Dan malam tadi jugak Dia bagi dia dekat aku.. ye..Tuhan bagi awak.. terima kasih awak buat saya rasa tenang. bila awak bacakan surah Al-mulk sambung 10 ayat terakhir surah Al-kahfi, lapang hati ni macam duduk ditengah2   padang bola. suara awak buat hati jadi sayu dan terkaca juga mata mendengar. terima kasih awak.

P/s: . malam ni sebelum tidur saya nak dengar lagi ye.. =p 

4 comments:

jiwa kamu nak tambah apa? silalah