KITAduduk


Saturday, January 1

two zero double one

On the 31st of December, before 12 AM, go into the room by yourself. After 12 AM, run out of the room and yell to your family.
 " OH MY GOD, I HAVEN'T SEEN YOU GUYS SINCE LAST YEAR ! :D


TTDI hill, 12.00 am 2011.


aku terduduk terus melihat pandangan mata pagi ini
mencari mana arah telapak kaki aku kali ni
hanya mahukan yang terindah dari ciptaaNya
aku mendongak
tersengeh bahagia, walau dalam ketandusan zaman
tentang indah yang sedia kehausan
aku mencuba untuk mencari rakan
garis kehidupan yang diciptakan.


benar, 
hidup dlam perkongsian bukan mudah
walau ada saat aku rasakan kenbenarannya
aku teruskan berjudi
berjudikan nyawa, hati dan hidup ini
dan aku terima apa juga bentuk permainannya


wahai sang angin terbangkan aku
wahai sang cahaya, terangkan aku,
wahai si bunga, warnakan aku
wahai si tanah, tetapkan aku
wahai sang alam tunjukkan aku jalan hidup yang setuju dengan hati ini kerana aku hanyalah sang rentan yang masih mencari.
-dia-


"There's no such thing as Karma exists in Islamic teaching, but Qada' and Qadar exists. Lets forget the past"







3 comments:

  1. selamat datang ke duaribusebelas, awak.

    ReplyDelete
  2. haha nice one.. camtu tu mandi pun last skali tahun lepas lah..haha

    ReplyDelete
  3. aku : selamat2

    izzat aziz: kau last berak pon last year weh

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah