KITAduduk


Saturday, January 8

saat akhir dihari kamu

"Selamat dijadikan Manusia!."

Aku memang tak mampu nak petik bintang2 dekat angkasa tu nak bagi kau pegang, tapi yang macam ini bolehlah beribu aku bagi. tapi sapa je yang nak, tak ada nilai lansung.

 Bagi aku buat seseorang berasa bahagia diharinya lagi penting dari mengucapkan kata2 tipikal.Tapi malangnya aku,  setiap dari kita semahunya diingati kejadian dan peristiwanya. Apa2 pun, semoga hari ini membawa keceriaan dan kebahagian untuk yang menyambutnya. amin.

14 comments:

  1. amin. aku suka bintang macam ni.
    bagi aku, ada yang tak pernah tak ada.
    kau.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  2. bintang kertas,,walaupon skdr kertas,,
    tp ade nilai,,

    ReplyDelete
  3. selamat kpd bunda yang memberanakkannya! kan abg..

    ReplyDelete
  4. aku: :) aku akan pakai senyum dari setiap bahagia kamu.

    kak midah : :)

    red: :) kan..

    ReplyDelete
  5. COMELLL! jadi boipren aku pliseeee :))

    ReplyDelete
  6. anonymous: x ada nama, aku mls layan...
    (buget hot)

    ReplyDelete
  7. haha dulu rajin bagai nak gila buat bintang kertas untuk BEKAS kekasih hati.. setiap kali ada ujian, exam, pertandingan, akan bagi sebotol untuk dia..

    yup tak mampu petik bintang.. tapi itu lah.. kasih tak berpanjangan... =)

    so skang ni dah malas nak buat.. haha kesian tak saya???

    ReplyDelete
  8. lama dah tak buat bintang ni
    aku simpan-simpan, bila dapat kat anak-anak buah aku terus dijahanamkan jadik hak milik kekal mereke..

    hehee..

    ReplyDelete
  9. yaniey: haha kesian gak tgk, skng buat jela, tp untuk BEKAS balang.. chare gak ngehngeh

    si losot: sakit mata eh?

    cik aidan: aku blaja buat seminggu kot. kalau sapa jahanamkan, mmg aku bunuh diri. haha

    ReplyDelete
  10. hahaha..

    gile lama ko amek masa.

    aku amek mase sehari je kut :P

    p/s: bro, jgn aa smpai bunuh diri kerana bintang kertas bro..hahhaa

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah