KITAduduk


Monday, January 31

Seniman menangis.

Dia tak kuat. 
Hatinya rapuh.
Dadanya sesak.
tapi berlagak.


berlagak lelaki.
berlagak sejati
berlagak tak mati.



Tadi aku mendengar perempuan itu menangis meraung ditalian. aku terkedu. 
lagaknya orang  gila yang hilang anak. 

"aku penat, tolong aku.aku penat" sambil menangis.

aku tak dapat nak tolong kau.kau kena tolong diri kau sendiri. Tolong jadi perempuan kepada suami, keluarga, dan mereka2 diluar sana. sudah2lah lagak berjiwa lelaki. 

aku memang akan type dan delete bila typing, sebab aku rasa kau seorang perempuan yang perlu di jaga hatinya dengan tiap bahasa yang aku lontarkan. lagi2 dalam keadaan kau. 


jaga diri, aku sayang kau  *dah tak malu nak ckp! :D



2 comments:

  1. aku ingat kau nak citer pasal jamal abdillah
    hermmm
    dan kenapa labels ada nama fynn jamal? & mak?
    hermmm

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah