KITAduduk


Monday, January 17

kawan2 betul2 kawan.

Hari ni aku dapat sesuatu dari blogger ini . Terima kasih.  Jadi dengan ini  blog jiwa2kita sudah genap satu lagi angka yang aku boleh senyumkan. dan tersenyum juga  setiap kali buka blog blogger ini  bila mana lihat link blog lama aku masih disisipnya  dan tak berganjak tempat.Tiga bulan sudah rupanya aku tinggalkan. Dan terus tersenyum  terkejut juga dengan  blogger ini yang ada dari  blog pertama  aku sampai nak masuk yang ke tiga ni. dan masih beri award hensem blogger ke aku. thanks kawan2 btl2 kawan.

kadang2 senyuman boleh jadi terapi. jadi terima kasih sebab bagi aku pakai senyum ini.
malam kalian.

8 comments:

  1. hehe.tahniah sebab punya senyuman peneman malam.malam ini aku tiada -___-'

    tak semesti nya kawan yg diam itu bukan benar2 kawan. mereka hanya diam tapi dlm hati memberontak mahu tunjuk sayang kawan

    ReplyDelete
  2. anoon: aloh2.. meh kongsi senyum aku. kejab je pun aku pakai.

    malam, assalamualaikum.. tak jawab dosa.. kalau jawab, paham2 la ye.. :P

    ReplyDelete
  3. memang senyum la aku tengok reply tu.KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  4. teruskan pakai senyum tu. =)

    ReplyDelete
  5. silap letak anon plak atas ni.

    teruskan pakai senyum tu. =)

    ReplyDelete
  6. aku : awak pun popular. kita semua ni siapa je nak ada lable. tak kemana nama. saya lihat tulus hati.

    anoon: hah, pakailah senyum sampai esok. penat dah pakai, tak lekat dah.

    kawan: kawan ke anon ke sama je.. aku x kenal kau.. haha sentap x?

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah