KITAduduk


Saturday, January 22

hati aku sakit berdiam

sebenarnya selagi aku  tak keluar dari sini, selagi tu aku tak boleh nak melupakan. semakin stalker aku jadi dan semakin aku tak senang hati. dah urut2 hati kata semuanya akan baik pun tak jalan jugak.

aku dah tak nak main dengan ayat2 positive aku untuk senangkan hati sendiri. betul2 sakit. untuk jangka ni, aku harap kamu baik2 je. pilihan depan mata. tanya hati.

mungkin aku kena pandai guna ayat moving.sakit bila menahan apa yang dirasa. betul2 sakit. mata  telinga aku pun dah tak mampu nak mendengar dan melihat apa yang jadi. mungkin ia cuma cakap2 orang, tapi sikit banyak aku terasa jugak.  tambah lagi dengan  kata2 tajam  yang keluar dari penulisan dan apa juga yang ada kadang2  buat aku ni  macam tak pernah wujud, tak pernah buat rasa bahagia. tak pernah cuba bagi kebahagian. mungkin ada orang kata, kalau dah benci, benda baik orang ke kita  pun nak di lupa juga.

letih juga bermaya ni. jadi aku mahu keluar. tinggalkan sekejap kenangan ni. aku nak life aku.




tak payah nak main teka teki. ini bukan aku.


makin pudar. erm. pertanda ke ni. ini bukan punya aku juga. 



 mungkin esok pagi aku  keluar dan balik dengan rezeki yang lebih lagi. siapa tahu. doakan aku. amin.



4 comments:

  1. maafkan lah ku tak bisa tnpa kamu ;)

    aku tau.. smg ada rezeki dan sinar bintang padamu..

    ReplyDelete
  2. 1 petanda yg positif,,hehe

    ReplyDelete
  3. kawan kau yg dalam video tu, ada buat lagu sendiri?
    nak dengar!
    :D

    ReplyDelete

jiwa kamu nak tambah apa? silalah