KITAduduk


Thursday, October 7

...

aku on ym.. nampak kau dengan ex kau on... mungkin korang on the way balik..
tak tau aku nak ckp apa aku rasa....hadehh... sabar jelah...
aku kne lari dari dia ni.. selagi aku nampak die, selagi tu aku x blh lupa dia kan..ermm tp tgn ni gatal sgt nak tgk blog die.. kadang2 klu on ym nampak gak status dia... dah cam ne... hahaha.... weh2... gilo da wey...
o.k.. lepas dari ni..x yah tgk blog dia lagi dah. dan aku kena stop cerita pasal dia.. dan kena stop pk pasal dia. ya. kena mcm  ni. kalau x, tak blh buat apa dah ni...ada masalah yang lg besar kena aku pk.. pekara cintan cintun ni... aku kne letak tepi dulu...

otak... kau kena tlng aku.. kita selesaikan yang mana patut dulu. hati, kau kena kuat...

0 Jiwa berkata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

jiwa kamu nak tambah apa? silalah